مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-18سياسي

هفته ناجا| آیت الله رییسی: در برابر سارقان، قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه باید ایستاد


رییس قوه قضاییه خطاب به نیروی انتظامی گفت: در برابر سارقان حرفه ای، سارقان سابقه دار، قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق سازمان یافته و اشرار مقتدرانه باید ایستاد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی ما باید نیرویی مهربان، با تدبیر و مقتدر جلوه کند، اظهار داشت: تمامی عزیزان در نیروی اننظامی و در جای جای کشور برای حفظ نظم و امنیت تلاش می کنند و مجاهدانه نمی گذارند افراد قانون شکن، هنجارشکن و شرور، امنیت مردم را به مخاطره بیندازند لذا صمیمانه از ایشان در این حوزه ها تقدیر می کنم.

رییس قوه قضاییه، تصریح کرد: اولین مؤلفه اقتدار جامعه و نیروی مقتدر، دین مداری و ایمان به خداست؛ آنچه به انسان قدرت می بخشد، ذات مقدس کبریایی است؛ قدرت و توانایی از آن اوست، انسان های مومن به خدا و کسانی که دین مدارند، به اعتبار ارتباط با قدرت لایزال الهی، قدرتمند هستند.

آیت الله رییسی با بیان اینکه دومین مولفه اقتدار، توجه به مردم، مردم داری و مردم باوری است، تصریح کرد: بدانید که قدرت در جامعه ما از آن مردم متدین است؛ آنچه دشمن را از هرگونه اقدامی علیه مردم ما و از هرگونه حمله و تعرضی بازداشته ، عبارت است از مهمترین مولفه های قدرت که مردم متدین هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ناجا| آیت الله رییسی: در برابر سارقان، قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه باید ایستاد

هفته ناجا| آیت الله رییسی: در برابر سارقان، قاچاقچیان و اشرار مقتدرانه باید ایستاد